16 серп. 2015 р.

#15 [DG] Barbarian Armor

Коли я припинила використання Lady Body, Вілья ніяк не змогла погодитися зі зміною свого вбрання. Довелось зробити для неї вже знайомий гардероб. Але просто адаптувати Аліну мені здалося недостатнім (та хто б мені дозволив), тому це повна конверсія DAZ Barbarian для тіла Dream Girl.





До моду також потрапила унікальна Магічна Кузня - мій порятунок від шаленої кількості найменувань у списку крафту. Це мала здатність, якщо її використати відкриється меню кузні де будуть тільки ті речі, які я до неї прив'язала. Дуже зручно для мене. У звичайних чи Небесної кузні, цей, та мої наступні одяги (якщо вони будуть) створити неможливо.

- мова моду: російська
- одяг створюється у меню Магічної Кузні через активацію малої здатності.
- три різновиду текстур.
- 6 частин: одяг, наручі, взуття, плащ, намисто, діадема.
- містить тіло

Необхідно:

Skyrim 1.9+
тіло Dream Girl
Магічна Кузня




Дякую:

Petrovich за Dream Girl
сайту Runtimedna.com за ресурси

Немає коментарів:

Дописати коментар