23 лист. 2014 р.

#2 [DEM] Assault Armor 1.5

Найскладніше знайти все, що я колись робила та зібрати тут... Но з чогось же треба починати. Ось це - перша броня яку я переробила под Demonica. Це взагалі перша броня, яку я змогла додати у гру, на ній я вчилася. Це не аби який шедевр, а взагалі солянка з іньших комплектів, яка була зроблена модмейкером Brokefoot. Колись я користувалася єю, коли грала с рєплєйсером UNP. А тепер для мене це особлива броня. До того ж свою ганьбу беру з собою.

DEM Assault Armor 1.5/DEM Штурмова броня 1.5


На форумі про Demonic'у вже є перша версія цього одягу, але з того часу .esp повністю змінився. Броня була адаптована под версію Demonica 1.5. Тому, якщо хтось вже її має, то треба повністю видалити стару версію.

- Мова моду: росийська;
- Створюється на верстату зі звичайних компонентів;
- Легка броня;
- 6 частин: топ, штанці, наручі, пов'язки на руки, шарф, сапоги. Топ містить тіло;
- працюють пєркі повного сету лекої броні.


Необхідно:

Skyrim 1.9+
Demonica [Lilith] 1.5.1+



Дякую:

Kris†a™ за Demonica [Lilith] та важку науку 3D.
@perture за допомогу.
Brokefoot за оригінал.
Possessed за переробку .esp та створення крафту.

Дозволення в мене немає...

2 коментарі:

  1. Revil, вибачь мене за таке дрібне та й дурне питання, бо мені дуже цікавить якшо ця броня не буде конфліктувати з Demonica 1.6.1. Я планую поки ж токи одягати штані і я разумію топ містить тіло і може не робити як я б хотів.
    Щиро дякую якшо відповисиш на моє питання.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не знаю... давно не користувалась цим модом, але скін та геометрія ніг 1.6.1 такі самі як в 1.5, тому глюків не очікуються. Але якщо побачишь десь баги скажи мені - я одразу виправлю.

      Видалити