23 лист. 2014 р.

#1 [DEM] Barbarian 1.0

Ось я вирішила зробити блог. Справжнісенький блог з творчістю та всім таким. Набридли усі ці сайти, форуми та інший непотріб. Моє існування у суспільстві оскладнюється скаженим характером. Я ненавиджу, коли мною намагаються керувати.
Тому починаю тут. Мій блог - мої правила, які я вигадаю по ходу справи.
Правило №1... Я пишу українською. По-перше: бо мені так хочеться, а по друге: боюсь забути солов'їну в окупованному Криму.

DEM Barbarian 1.0/ DEM Варварша 1.0



- мова моду: російська;
- Звичайну версію можна створити на верстату;
- Зачарована версія є нагородою за квест "No One Escapes Cidhna Mine" якщо встати на бік Маданаха;
- Легка броня;
- 6 частин: топ, спідниця, тапки, браслети на руки, браслет на передпліччя, намисто;
- працюють пєркі пового сету легкої броні;
- Легко комбінується з чим завгодно, бо не містить тіла.


Необхідно:

Skyrim 1.9+
Demonica [Lilith] 1.5.1+


DOWNLOAD

Дякую:

Kris†a™ за LB Alina та Demonica [Lilith]
Possessed за інтергацію у світ гри.

6 коментарів:

  1. Прекрасно...А версию со штанами ожидать стоит?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нет не стоит от меня по крайней мере. Я ею никогда не пользовалась, и вообще недолюбливаю.

      Видалити
  2. Привіт із заходу! Нарешті хтось це зробив, та ще й так якісно! Дуже Вам дякую, бажаю успіхів у творчості, і просто всього найкращого. Україна ЄДИНА!

    ВідповістиВидалити
  3. А кто Крым оккупировал? Потрошенко со своими прихвостнями? Дура ты ебанутая. Крым был, есть и будет русским. Не российским заметь, а русским.

    ВідповістиВидалити
  4. Привет из Запорожья. Спасибо, за адаптацию. Пупкин, не позорься.

    ВідповістиВидалити